Jak działamy?

Czym jest asertywność?
Jak zbudować asertywną postawę?
Jak postępować z osobami nieasertywnymi?

Asertywność to umiejętność, która przydaje się w każdej sytuacji, a przy okazji zapewni nam komfort życia zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej. Dzięki asertywności nie poddajemy się manipulacjom i konsekwentnie realizujemy własne cele, co z kolei wpływa korzystnie na poczucie naszej wartości.

Co robić, żeby być pozytywnie odebranym?
W jaki sposób profesjonalnie się zaprezentować?
Jak zmienić swój wizerunek?

Pierwsze wrażenie powstaje w pierwszych 150 milisekundach kontaktu z drugą osobą. Przez następne pół minuty utwierdzamy się w naszej ocenie. A potem - no cóż, potem bardzo trudno jest już to pierwsze wrażenie zmienić. Autoprezentacja jest niezwykle istotna w sprzedaży, obsłudze klienta, rozmowach o pracę, ale i w każdej sytuacji, która ma potwierdzić naszą wiarygodność, jest więc niezbędna, aby uzyskać wyznaczony cel. Dobrze prezentować powinien się i Sprzedawca, i Dyrektor, i Trener na szkoleniu, i Kelner w restauracji. Inaczej nie przekonamy odbiorców ani do siebie, ani do produktów, które oferujemy. I pamiętajmy: Pierwszego wrażenia NIGDY nie da się zrobić dwa razy !!!

Czy można ujarzmić czas?
Co zrobić, gdy dzień jest za krótki?
Co zrobić, gdy brakuje nam czasu dla siebie?
Czy istnieją reguły zarządzania czasem?

No cóż, czas biegnie nieubłaganie, zupełnie nie licząc się z naszymi potrzebami i możliwościami. A my możemy z nim walczyć, co kosztuje nas zazwyczaj sporo wysiłku, albo możemy się z czasem „pogodzić”, ujarzmić go i zapanować nad nim. 

Osoba walcząca z czasem to ktoś, kto nie wie, „w co włożyć ręce”, ma mnóstwo obowiązków i spraw do załatwienia i nie wie, od czego zacząć, nie ma chwili wytchnienia od poświęcania się innym.

Jak przygotować ciekawą prezentację, szkolenie, wykład?
Jak poprowadzić wystąpienie tak, aby porwać audytorium?
Jak panować nad czasem, przestrzenią, własnym ciałem?
Co zrobić z tremą?

Występujemy publicznie częściej, niż nam się wydaje, czasami całkiem nieświadomie, np. w kupując coś w sklepie – gdzie kilka osób nas słyszy; w domu przed rodziną, gdy chcemy im coś opowiedzieć; w pracy na zebraniu; w szkole przed tablicą; podczas egzaminów ustnych w różnego rodzaju szkołach; przekonując przełożonego do nowego pomysłu lub choćby bawiąc się w kalambury. W większości przypadków w ogóle nie zdajemy sobie z tego sprawy i robimy to nieświadomie. Gorzej, gdy wewnętrzny głos podpowiada nam, że tym razem będzie inaczej.

Czy można kontrolować stres?
Co zrobić, gdy emocje biorą nad nami górę?
Jak się zrelaksować "tu i teraz"?

Stres towarzyszy nam bardzo często. Pojawia się nie wiadomo skąd i po prostu jest. Często motywuje nas do pracy, do szybszego czy bardziej efektywnego działania, do podejmowania decyzji.  Czasami jednak zaczyna nam przeszkadzać w działaniu, paraliżuje nas, odbiera zdolność racjonalnego myślenia, przeszkadza w pracy, na zebraniu, podczas prezentacji. 

Stres, jako reakcja organizmu na pewne sytuacje, jest nie do wyeliminowania z naszego życia. Ale możemy stresem zarządzać. 

Na naszych szkoleniach uczestnicy nauczą się, jak skutecznie panować nad stresem w każdej sytuacji. Technik i ćwiczeń jest mnóstwo. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności