Co robić, żeby być pozytywnie odebranym?
W jaki sposób profesjonalnie się zaprezentować?
Jak zmienić swój wizerunek?

Pierwsze wrażenie powstaje w pierwszych 150 milisekundach kontaktu z drugą osobą. Przez następne pół minuty utwierdzamy się w naszej ocenie. A potem - no cóż, potem bardzo trudno jest już to pierwsze wrażenie zmienić. Autoprezentacja jest niezwykle istotna w sprzedaży, obsłudze klienta, rozmowach o pracę, ale i w każdej sytuacji, która ma potwierdzić naszą wiarygodność, jest więc niezbędna, aby uzyskać wyznaczony cel. Dobrze prezentować powinien się i Sprzedawca, i Dyrektor, i Trener na szkoleniu, i Kelner w restauracji. Inaczej nie przekonamy odbiorców ani do siebie, ani do produktów, które oferujemy. I pamiętajmy: Pierwszego wrażenia NIGDY nie da się zrobić dwa razy !!!

To, w jaki sposób wyglądamy oraz komunikujemy się, to nasza wizytówka. A ponieważ każdy pracownik jest wizytówką firmy, powinien w odpowiedni sposób się prezentować (oczywiście w sposób dostosowany do branży, stanowiska i okoliczności itd.) I absolutnie nie chodzi nam o to, aby wszystkich Państwa pracowników ubrać w jednakowe uniformy ☺

Najczęściej na naszych szkoleniach z Autoprezentacji poruszamy następujące tematy (w zależności od celu szkolenia i uczestników):

  1. Czym jest autoprezentacja?
  2. Korzyści z profesjonalnej autoprezentacji
  3. Pierwsze wrażenie
  4. Nasz wygląd
  5. Komunikacja niewerbalna
  6. Praca z przestrzenią
  7. Komunikacja werbalna
  8. Praca z głosem
  9. Treść
  10. Bariery komunikacyjne
  11. Autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
  12. Autoprezentacja podczas rozmów kwalifikacyjnych
  13. Autoprezentacja w sprzedaży
  14. Autoprezentacja w Obsłudze Klienta
  15. Autoprezentacja podczas spotkań zawodowych
  16. Ozdobniki autoprezentacji
  17. Walka ze stresem
  18. Podsumowanie

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności