Jak przygotować ciekawą prezentację, szkolenie, wykład?
Jak poprowadzić wystąpienie tak, aby porwać audytorium?
Jak panować nad czasem, przestrzenią, własnym ciałem?
Co zrobić z tremą?

Występujemy publicznie częściej, niż nam się wydaje, czasami całkiem nieświadomie, np. w kupując coś w sklepie – gdzie kilka osób nas słyszy; w domu przed rodziną, gdy chcemy im coś opowiedzieć; w pracy na zebraniu; w szkole przed tablicą; podczas egzaminów ustnych w różnego rodzaju szkołach; przekonując przełożonego do nowego pomysłu lub choćby bawiąc się w kalambury. W większości przypadków w ogóle nie zdajemy sobie z tego sprawy i robimy to nieświadomie. Gorzej, gdy wewnętrzny głos podpowiada nam, że tym razem będzie inaczej.

Nie każdy rodzi się mówcą, natomiast każdy może nim zostać. Wystarczy poznać kilka zasad, „trików”, ćwiczeń i … można stanąć na środku przed grupą osób i bez problemu poprowadzić piękną prelekcję, wykład, czy choćby szkolenie.

Dokładnie tak.

Umiejętność występowania przed ludźmi jest elementem, który można wyćwiczyć. Niemniej jednak jest to proces ciągły, a nie jednorazowy. My zapoznamy Państwa z tymi wszystkimi zasadami i przećwiczymy wszystkie te elementy, które pomogą Państwu nie tylko w efektywnym i efektownym wystąpieniu, ale również w pozyskaniu sympatii słuchaczy. Dodatkowo otrzymają Państwo od nas instrukcje do dodatkowych ćwiczeń wzmacniających nabyte umiejętności.

A oto elementy, które znajdują się w szkoleniu z wystąpień publicznych:

  1. Rodzaje wystąpień publicznych
  2. Przygotowanie wystąpienia
  3. Konstrukcja wystąpienia
  4. Świadoma autoprezentacja
  5. Poczucie własnej wartości
  6. I-sze wrażenie
  7. Mowa ciała
  8. Jak pracować z przestrzenią?
  9. Jak prawidłowo używać głosu?
  10. Sposoby na panowanie nad czasem
  11. Jak pozbyć się tremy?
  12. Pewność siebie w praktyce
  13. Podsumowanie

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności