Jak motywować pracowników do pracy?
Jak zmotywować samych siebie do działania?
W jaki sposób zwiększyć efektywność pracy, podnieść wydajność pracowników i tym samym zrealizować ambitne cele?
Jak zbudować zespół zaangażowanych pracowników?
Jak zatrzymać dobrego pracownika?
Czy pieniądze zawsze nas motywują?
Co zrobić, żeby nam się chciało tak, jak nam się nie chce?

Motywacja to bardzo obszerny i kluczowy temat. Zmotywowani pracownicy pracują lepiej i efektywniej, co wprost proporcjonalnie przekłada się na wyniki i tym samym zyski Firmy. Nic więc dziwnego, że jest to nieodzowny element zarządzania i jako taki powinien być również głównym elementem szkolenia menedżerów.

Okazuje się, że jest mnóstwo sposobów podnoszenia zaangażowania pracowników. Same pieniądze do tego nie wystarczą. My na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń chcemy Państwu przekazać naszą wiedzę, doświadczenie i umiejętności za pomocą wymienionych poniżej elementów. Przy okazji chcemy znowu zwrócić Państwa uwagę na fakt, że podczas jednodniowego szkolenia z motywacji nie będziemy w stanie poruszyć wszystkich zagadnień. 

  1. Czym jest motywacja?
  2. Co wpływa na naszą motywację?
  3. Rodzaje motywacji: motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  4. Motywacja wewnętrzna w praktyce – jak ją wykorzystać
  5. Motywacyjne kształtowanie płac
  6. Systemy premiowania i ich tworzenie
  7. Pozapłacowe czynniki motywacyjne
  8. Teoria X i Y
  9. Teoria oczekiwań pracowników
  10. Analiza potrzeb pracownika
  11. Teoria wzmocnienia
  12. Motywacja w zarządzaniu
  13. Motywowanie zespołów
  14. Budowanie zaangażowania pracowników w praktyce
  15. Badanie zaangażowania
  16. Dlaczego wartościowi pracownicy odchodzą?
  17. Komunikacja jako czynnik motywujący
  18. Argumentowanie poprzez znajomość celów i potrzeb
  19. Motywowanie przy każdej sposobności
  20. Motywująca rola informacji zwrotnej
  21. Jak rozpoznać zmotywowanego pracownika?
  22. Jak zatrzymać dobrego pracownika?
  23. Błędy w motywowaniu
  24. Podsumowanie
 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności