Jak zostać liderem?
Jak zbudować zespół?
Jak zmotywować podwładnych do pracy?
Jaki styl zarządzania wybrać?
Jak skutecznie delegować zadania i wyznaczać cele?
Jak rozwiązać konflikt w grupie?

Na te i wiele innych pytań związanych z zarządzaniem zespołem odpowiemy na naszym szkoleniu.

Sukces Firmy zależy od pracowników, ale…. pracowników odpowiednio dobranych, przeszkolonych, zmotywowanych, zaangażowanych i właściwie zarządzanych. Dobry menedżer musi być specjalistą nie tylko w sferze zawodowej, musi również być psychologiem, socjologiem, negocjatorem, mentorem, coachem, a do tego jeszcze świetnym obserwatorem. Dodatkowo powinien być wzorem dla swoich ludzi, człowiekiem, na którego zawsze mogą liczyć.  

Jak widać temat jest bardzo obszerny i wymaga poruszenia wielu kwestii.

Poniżej przedstawiamy kwestie poruszane na naszych szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że w trakcie jednodniowego szkolenia nie jesteśmy w stanie omówić wszystkich wymienionych tu tematów.

  1. Profil skutecznego menedżera
  2. Rekrutacja pracowników
  3. Budowanie zespołu
  4. Skuteczna komunikacja
  5. Udzielanie informacji zwrotnej
  6. Style zarządzania
  7. Etapy rozwoju grupy
  8. Dobór właściwego stylu kierowania do etapu rozwoju grupy i poszczególnych pracowników
  9. Organizacja czasu pracy własnej i zespołu
  10. Efektywne określanie celów
  11. Delegowanie zadań
  12. Konflikty w zespole i ich rozwiązywanie
  13. Metody motywowania pracowników
  14. Coaching w zarządzaniu zespołem
  15. Błędy w zarządzaniu
  16. Zarządzanie zespołem jako proces
  17. Podsumowanie

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności