Jak wejść w odpowiednią relację z Klientem?
Co zrobić, żeby nasz Klient był zadowolony i wrócił do nas?
Co ma największy wpływ na jakość obsługi?
Jak rozmawiać z Klientem?

Każdy z nas na co dzień jest Klientem. Każdy z nas lubi być i czuć się dobrze obsłużony. Jeżeli mówimy o dobrej obsłudze mamy na myśli kilka elementów, które się na nią składają. Z punktu widzenia Klienta, na standardy obsługi składają się następujące rzeczy: wygląd zewnętrzny, zachowanie, odpowiednia komunikacja, spójność przekazu, wiedza, indywidualne podejście do nas. Z punktu widzenia Sprzedawcy dochodzą jeszcze takie elementy, jak odporność na stres czy umiejętność radzenia sobie z różnymi typami Klientów. Doskonale wiemy, że każdy Klient jest inny i zawsze wymaga indywidualnego podejścia.

W naszych szkoleniach z Obsługi Klienta nie może więc zabraknąć takich elementów, jak:

  1. Znaczenie obsługi Klienta
  2. Elementy profesjonalnej obsługi
  3. Oczekiwania Klientów
  4. Autoprezentacja
  5. Budowanie wizerunku
  6. Profesjonalny wygląd
  7. Komunikacja interpersonalna
  8. Komunikacja niewerbalna
  9. Aktywne słuchanie Klienta
  10. Efektywne zadawanie pytań
  11. Język korzyści
  12. Typologia Klientów
  13. Rozmowa z Trudnym Klientem
  14. Asertywność w obsłudze Klienta
  15. Radzenie sobie z obiekcjami i krytyką
  16. Obsługa reklamacji i skarg
  17. Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
  18. Podsumowanie 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności